Byx problem

Det är en sak jag alltid har haft problem med.
Problemet med att hitta byxor.

Alla Jeans jag hittar är så smala i låren.
Jag kan hitta ett par som sitter perfekt i midjan men är då smala i låren.
Hittar jag byxor som passar runt låren så är midjan aldeles för stor.
Det finns dock gånger då man hittar nått par som passar perfekt, men då brukar jag ha oturen att inte ha råd med dom istället.

Nu vet jag ju att de flästa tjejer är ganska små om benen, men jag tycker det borde finnas ett större urval av modeller.

Sen ett stort problem med att jag inte hittar några byxor är ju att jag är så sjukt snål. Jag köper inte byxor som är dyrare än 300kr. Så då blir det automatist H&M, Lindex och Kapphal man går på. Då får man ju räkna med att inte hitta något.
Men som student så har man inte så mycket pengar.

Är det någon fler som känner igen sig i detta eller är det bara jag?




Bild källa.

Kommentarer
Postat av: Linn

Yepp. Jag har i princip ingen röv så alla byxor sitter typ slappt på mig =/

2010-10-20 @ 11:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0