Sol i mitt fönster

GOdmorgon kära bloggläsare!
Nu ska jag påminna er om att det är måndag igen. Dags för skola. Det ni alla kan glädjas åt är att vi är ett steg närmare sommarlovet. Yeppe! Man får bara hoppas på att man får något jobb i sommar. Idag skulle jag tydligen ringa till ett städföretag. Elisabeth hade pratat med dom tror jag. Jag skulle tydligen ringa och presentera mig. Jag har inte ens nummret dit heller.
Nej nu ska jag fortsätta morgonen med att äta frukost och kolla om någon annan skrivit något kul på sin blogg.
Ha det så härligt i vårsolen idag.



Som vanligt osminkad. Men faktiskt väldigt skönt. Mer tid på morgonen åt annat.

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: åh tack så mkt:) <3



supersöt bild

2010-05-03 @ 19:49:43
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0