Själv här

Godmorgon solstrålar!
Hoppas vädret är lika fint hos er som det är här. Har varit vaken sedan kl 6 fast jag har sovmorgon. Jag måste ju se till att Gustav kommer sig iväg. Men nu så är jag själv. Lite egen tid. Och med det så menas det med att jag ska diska. Kanske plockar ihop lite grejer ner i en låda med. Får se vad jag orkar nu på morgonen.

Idag har jag nationellt prov, igen.... Engelska även den här gången. Tror det var läsförståelse idag.
Det är väl bara att önska mig själv och alla er lycka till idag.

Nu ska jag försöka diska lite.
Ha en super duper härlig dag idag.



Ser ni? Min blomma har börjat blomma igen!

Kommentarer
Postat av: julia

hejsan allt bra? :)

Kram//julia

2010-05-04 @ 17:57:00
URL: http://pinkstreet.blogg.se/
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: fyrisskolan:) dudå? <3

2010-05-04 @ 20:23:10
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0