Äntligen hemma!

Hej på er älskade läsare!
Har äntligen kommit hem igen. Som ni vet så har jag varit ute vid havet och åkt båt både igår och idag. Därför har jag inte haft tid att skriva nått.

Tänkte lägga upp lite bider från det senare.

Förmodligen så har alla träd slagit ut sina löv för länge sedan på många håll. Här uppe i Umeå har dom precis kläckts. Igår när jag for vart det nästan inget. Idag är det grönt överallt.



Ser ni så härligt grönt det är.

På tal om grönt så har jag precis ätit middag. Det blev mumsiga pankakor med hallonsylt. För att göra det extra roligt så blandade jag i grön karamell färg i smeten.



Nu ska jag kolla igenom kameran.

Kommentarer
Postat av: Dalia

Fint väder du har :)

Men jag lägger till dig senare :)

Söt du är på profilbilden :D

2010-05-16 @ 19:54:42
URL: http://daliaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0