Malin gästbloggar.

Jahapp... Har mer eller mindre blivit tvingad att gästblogga ^^ Hm... Jao, vad ska man skiva då da..?

Har haft en slapp dag. Gjorde inget den första timmen - Hade tänkt svarva, men började prata om nått random stuff med Alexandra och poff så var den lektionen slut :P
Med andra ord så fick jag absolut inget gjort ^^

På elläran såg vi en tråååkig film om el.
Efter den var slut så såg vi ett avsnitt av årets julkallender :P Håller alla med om att årets julkalender är mycket bättre än de senaste typ 5 årens kalendrar?

Lunchen var lika random som den brukar vara :P
Vi lyckades typ trycka ihop 9 personer runt det runda matsalborden, som typ bara är tänka för max 5 pers :P Lite trång, men det gick ^^
Samtalen är dock alltid lunchens höjdpunkt trots att man typ aldrig kommer ihåg exakt vad man snackade om efteråt :P

Nu sitter jag och Alexandra i biblioteket och kollar runt på en massa olika bloggar och... ja, här sitter nu jag och skriver :P Har aldrig gjort ett blogginlägg i hela mitt liv så det känns väll lite spännande... Trots att det förmodligen är det sämsta blogginlägget ever :P

Så det var väll allt jag hade att säga ^^
Hej då och puss puss <3




Kommentarer
Postat av: ufiyt

Det var faktiskt elva pers !! ;)

2010-12-13 @ 17:15:09
Postat av: cecilia

haha malin u rock XD

2010-12-13 @ 19:41:54
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-13 @ 20:40:47
URL: http://www.grinders.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0