Bio kvell

Nu sitter jag her i sengen. Kl ar 07:37 och har ganska nyligen vaknat. Han inte med att skriva vad jag gjorde igor. Jag for in til stan for att se pa bio med min kompis. Jag skulle ta bussen som gick 16:35 men bussen var en kvart sen so det blev 16:50 bussen (som inte enns finns). Men man komme sig iveg  i alla fall. Ner vi kommit in till stan so gick vi direkt till bion. Kon var GIGANTISK typ :P Istellet for att sto der och venta so drog vi till ICA och kopte godis (mumms) skitsamma om det inte var lordag. Ner vi kommit tillbaka till bion var den betydligt mindre. So vi stellde oss der. 2 billjetter till Love Guru. En film att rekomendera. Ner finmen var slut so var det mer en 1 timma kvar till  min buss. So vi tig en sveng ner mot elven. Ner vi gick der och pratade fick jag syn po en igelkotte (yeey) Sjenvklart gor jag fram och borjar klappa den (typist mig :P) Alltid kul men igelkorrat men jag fick faktist ett stick i tummenn :/ Det borjade inte bloda foren jag borjade klemma. :P Ner klockan blev tillrekligt mycket var det att bege sig till bussen och ta farvel. Ner man komme hem so var det bara att go och legga sig. Sista natten hemma. Nu idag so drar jag till legenheten. So ikvell sitter jag ensam. 

Kommentarer
Postat av: maria

Ja nu börjar det roliga i livet. . Men du vet att du är alltid välkommen hem igen . Men först ska du ha roligt .Kram mamma.

2008-08-15 @ 10:01:37
URL: http://mhv.blobb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0