22:28

Jäsp!
Är hemma nu. Har varit på skolan hela dagen. Vi har haft öppet hus.
Så sjuuukt drygt.
Vi hade dessutom ganska kul när vi käka middag. 

Vi satt och pratade om allmänt skumma saker (som vanligt). I det här fallet kroppsdelar om jag säger så.
Brevid oss satt ett gäng tjejer. Jag märkte att dom satt och småfnittrade och självklar tittade jag ju på dom.
Märkte att dom satt och sneglade på oss.
Återgick sedan till samtalet.
Efter ett tag så till och med flyttade dom närmare med sitt bord. Förmodligen för att höra bättre.
När vi var klara och gick där ifrån hörde jag dom busvissla bakom oss. Flera gånger gjorde dom det.
Så jag vänder mig om och vinkar till dom innan jag sedan fortsätter frammåt.
Enligt Bodil sedan så vinkade dom tillbaka.

Dom måste seriöst haft skit kul åt att lyssna på oss. Vi pratar om saker som är "förbjudna" och ännu mer förbjudna om man är tjej.


Kommentarer
Postat av: lotten93

Hahahahaha Ilove it <3 Du måste berätta vad det var ni sa!! xD

2011-02-11 @ 00:29:27
URL: http://gurklila.bloggplatsen.se
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Jaa färger är så underbart :D

2011-02-11 @ 10:48:24
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0