God morgon småfåglar!

Solan skiner och fåglarna kvittrar.
Okej det är sista vet jag inte, jag sitter ju trotts att inna så jag hör inte. Men jag vet garanterat att solen skiner.
Det är så super skönt när den är framme.
Känner mig på toppenhumör idag.

Är ledig idag. Så jag har hela dagen på mig att göra ingenting och massor.
Har dushat och lagt på en mysig mask.
Ska smörja in mig strax mde body butter (kropps smör, LOL xD).

Funderade också på om jag skulle ta mig tid att byta gardiner.
Har fortfarande kvar dom gamla från jul. Måste bli ändring på det nu :/




Kommentarer
Postat av: ELIN

sv; ja men ellerhur var det, inget fel med det ;D



det regnar här och ingen jävla fågel kvittrar -,-

2011-02-11 @ 11:44:46
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0