Fredag den 13.....

Godag på er. Kl är 12:24 och det är först nu jag har insett att det är fredagen den 13:e. De e ganska lustigt med den här dagen. MAn brukar säga att det här är en otursdag, men ska jag va ärlig så har jag aldrig haft ner otur den här dagen än alla andra dagar på året. Och viste ni att det inte bara är fregad den 13 den här månaden? Det  är även så nästa månad och även så november med. Så alla som brukar ha otur den här dagen får se upp i år ;)  Men men. I och med att det är den 13 februari så betyder det att det är den 14 februari och ni vet alla vad det innebär, alla hjärtans dag. En riktigt mysig dag om man har någon att dela dagen med. Och som tur är så har jag det i år. Jag har köpt honom en liten vit nalle som håller i ett hjärta. Otroligt söt. Men säg inget till honom :P Aja, nu börjar jag lektionen så jag får ta och lägga ner nu. Men ha det så bra och lycka till idag. Och ha en trevlig alla hjärtans dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0