Norge

Har precis kommit hem från norge. Fick följa med Gurras familj till en kamping i OffersØy för att fiska torsk. Olyckligtvis fick jag ingen fisk, men jag fick ränsa för första gången. (Mycket stollt)

Fjäll Tärnaby Vatten Påväg Fjäll Påväg Mot camping På campingIca i TjØtta Minnesplatts för soldater Båt på land vid havet Inne i grillstugan Ännu en båt vid havet Vid en brygga? Sjöstjärna i kristall klart vatten. Min skugga. Firre upp ur vattnet. Firrar i ballja Ute på fjården. Gurra i båte. Jag, vem annars. Solnedgång Påväg därifrån. Istället för Marabo vart det Freja


Kommentarer
Postat av: Maria

Ååååååååååååååååååååååååååå vad jag är avis för att du har varit i fjällen. Dit vill jag med åka. Kram Maria

2009-07-19 @ 21:27:19
URL: http://mhv.blogg.se/
Postat av: kusin ida

hej kusin! Ida här, och nu har jag hittat dig!



PS. Ha inte för stora förhoppningar på min blogg, uppdaterar aldrig! DS.

2009-08-04 @ 12:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0