Aningen ont i huvudet.

God morgon alla glada!
Just nu borde jag vara pigg och igentligen är jag väl det men det är nästan så man undrar. Jag har sådär iriternade huvudvärk. Det är inte baksmälla om det är de ni tänker på. (Jag har lovat att inte dricka före 18.) Vet inte varför jag har ont. Hde det igår kväll också. Ungefär som om jag sitter och läser riktigt mycket utan glasögon. Det var nästan så man funderade på att ta på sig dom när man var ute på stan, men det hade ju inte gått. Har försökt att använda om i övrigt, men då blir allt bara flummigt.

Skulle ha visat bilder från igår men tyvär hade jag knappt kameran uppe ur väskan. Så det blir nog inget. Ska kolla kameran innan jag lovar någonting.


Kommentarer
Postat av: maria viken

Be Gustav massera dig ipå axlar /nacke och i huvudet så ska du se att det kommer att släppa

Det är mycket som funkar med massage .

Och du får väl börja att träna med glasögon

hemma ett tag först innan du går ut så du

inte åker dit för vingling.Lol.

Ha en bra söndag . Kram mamma.

2010-05-23 @ 10:30:44
Postat av: Julia

Godmorgon :) Du är helt galen i HelloKitty eller? ;)

2010-05-23 @ 11:03:33
URL: http://juliahallman.blogg.se/
Postat av: Julia

Sv; Okej, ja de förstår jag:) Men asså har hellokitty typ en "familj"?

2010-05-23 @ 13:00:02
URL: http://juliahallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0