Sömnig

God morgon på er!

Poppas ni är pigga. För jag är fortfarande lite trött. Jag han inte skriva nått om igår för att jag var så trött. SÅ jag skriver nu i stället.

Som jag skrev förut, så gick Jag och Gustav på musikalen West Side Story. Efter att ha sätt den så vill jag beskriva den som en mordärn Romeo och Julia. Om ni får chansen att se den tycker jag ni ska det.

Men det fom förbryllade mig var att det nästan bara var 50+ där. Jag tror bara dom gick för att dom inte har något bättre för sig en Lördag kväll och dessutom har dom väl senior rabatt. ;)
Ne, jag skojar bara. Vem som hellst skulle gilla den, bortsätt dom som hatar sång och dans, dom bör nog inte se den. Och ni som har svårt att sitta still i 1½ timma bör kanske stanna hemma i stället.

Efter pausen så hittade jag en lite kul skylt.



Ifall någon som är mörkrädd börjar skrika när dom släcker, är det bara att tända så är allt frid och fröjd. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0