Snart är veckan slut!

Gokväll kära läsrare!
Hoppas ni har haft det bra idag. Idag har jag bara städat på skolan. Jag och Bodil fick ta hand om en svarv och rengöra. Man kanske tänker att det är hur lätt som hellst, men det är det INTE. All skit samt olja ska bort. Och allt går inte bort heller. När man väl är klar med det så ska det oljas in igen... Men men.

När vi var klara (kring halv 2) så gick vi på picknik. Kanske inte det bästa vädret, men det regnade inte i alla fall. Jag hade några kakor kvar när jag kom hem, så jag och Gustav satte oss ute på alltan och smaskade på dom samtidigt som Cilla busade med bollen.








Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi jag jobbar mycket =)

2010-06-07 @ 19:35:24
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0