Spänningen stiger!

Idag är det dan före dopparedan. Hoppas nu alla har köpt klart era julklappar.
Själv så var jag ut idag och fixade det sista. Fick ochså hem 2 paket idag. Ett till mig och en julklapp till Gustav.
Så nu ska allt vara klart. Under tiden jag var ute så har det storstädats här i Ersmark.
Den här julen firar jag med Gustavs familj.
Måste säga att det känns lite skummt att inte vara hemma hos sig.
Men någon gång måste det ju bli såhär.

Ett av paketen jag fick idag var för lösögonfrannsarna jag beställde. Och istället för en liten skit tub med lim fick jag en ordentlig. Så nu slipper jag köpa nytt direkt.



Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Jaa dom är underbara :D

2010-12-23 @ 18:21:30
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0