2 advent

God morgon på er!

Det har varit en riktig slapp dag hitills.
Jag har precis gjort mig i årdning.
Gustavs kompis ska komma förbi och hjälpa till lite med bilen.
Så jag har under tiden nu städat upp lite så att det inte ser förjävligt ut.

Funderade lite förut på att fara ner på stan en sväng och kanske försöka julhandla lite.
Men vet inte om jag orkar. Klockan börjar bli "mycket". Dessutom vet jag inte vad jag ska söka efter.

Har ni några bra tipps på vad man kan de sin pojkvän i julklapp?



Tyckte bilden var så kul.
Var bara tvungen att ta den.

Kommentarer
Postat av: maria viken

Mohahahahah den var kul

2010-12-05 @ 17:38:35
URL: http://mhv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0