Snart lunch

Hallå på er!!

Valde att vara hemma idag med. Ville inte få något bakslag av förkylningen nu när man väl börjar friskna till.

Har städat nu på förmidagen. Hyresvärden kom förbi och sa att det var en person som skulle komma antingen ikväll eller imorgon och titta på lägenheten. Då kan det ju inte se u hur som hellst.

För er som inte vet så har jag sagt upp lägenheten till den sista maj, för till hösten ska jag flytta till Vännäs.
Nu kanske ni tänker "men var ska hon bo i sommar???" Jo, i sommar kommer jag att bo i Ersmark hos min killes pappa.

Har försökt att packa lite saker idag med. Det är lite svårt när det mästa är saker man flyttar senare och dessutom inte har något att packa i, men lite vintekläder har jag packat ner i väskor jag har. Man måste ju utnytja dom saker man har. 

Måste lite senare idag på affären och handla lite rengöringsmedel av olika slag, och kanske lite amoniak till badrummet. Varför just amoniak där är för att jag har 10 små söta och färgglada ankor som inte riktigt vill försvinna med vanligt medel. Har testat med lite aceton, men den är nu slut och tror jag behöver Lite starkare grejer.

Nu väntar jag bara på att Gustav ska komma hem för att äta lunch. Har praktiserar på Bilbolaget här på teg, dom nermaste fyra veckorna. Just idag så hade han glömt lunchen hemma.

Ni får ha det så länge.

Kram Kram


Kommentarer
Postat av: emelie

tack för din röst i veckans outfit tävling :) allt bra med dig?

2010-04-15 @ 14:10:37
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay

Hej:D allt bra med dig en dån här härlig "sommar" dag då? :D Har du tagit året första dopp i havet än då? XD

2010-04-15 @ 14:55:10
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0