Idag.....

Idag e idag. Idag e de knappt en vecka kvar till 17. Idag har det regant. Idag har jag insett att jag inte är över förtjust i min sv/eng lärare....... Vet inte vad jag mer ska skriva. kan ju inte lägga upp nå bilder heller. De ända man kan ta är vell att jag börjat en ny skola. Jag har börjat på Liljaskolan. Ska jag vara ärlig så saknar jag min gammla skola lite. Lärarna och klassen. Det va bättre där. Men det är ju inte dåligt här bara för det. Det gäller bara att komma in i det hela här så går det bara. Nä nu får det räcka för den här gången. De e inte mycket men alltid nått.

Kommentarer
Postat av: maria

Skamm den som ger sig. Kämpa på du . OM inte kan du väl byta tillbaka då . Det har ju andra gjort så varför inte du med.

Kram

2009-09-10 @ 14:34:39
URL: http://mhv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0