Rast...

ÄNTLIGEN har det blivit rast. Sitter just nu på skolan. Jag tror jag kommer dö av uttråkning. Har datakunskap. En bland de tråkigaste kurserna. Lärare har precis gått igenom Word... Otroligt "intresant" (nott). Han kommer förmodilgen fortsäta med det efter rasten med. Men men. Hoppas bara att jag håller mig vaken. Men det ska nog gå. Är en aningen sur över att IT su7porten har blockat myspace. Tänkte lägga upp en "låt" som jag fixade ihop idag på musiken. Dom har dessutom blockat youtube... pluss massa andra sidor. 
                                                                                                            
 Sitter och tittar ut genom fönstret. Det snöar förfullt. Jag som hoppats på att snön skulle försvinna snart. Fast... när jag    tänker efter så kan snön behövas till skidbacken senare på friluftsdagen med skolan....om det nu blir backen vill  säga. Men men. Det får va som det är. De är nog änklast så. 

Hoppas det finns någon tjätt tid för mig ikväll. Måste tvätta sängkläderna. Får passa på nu när man är hemma. Är ju för det mästa hos killen och sover. Men ikväll ska jag va hemma. Man har ju sovmorgon imårn så. Börjar ju inte fören halv ett. 

Aja. Det här får duga för stunden.. Ha de bra till vidare.

Kommentarer
Postat av: maria

Så roligt att du har sidan i gång. Konstigt att du inte ser min. Men jag lever i alla fall.

Kämpa på med det du ska göra nu . Jag hittar inte grejen som ska ladda in bilderna från datorn. Hmmmmm. Letar senare.Kram mamma

2009-02-05 @ 15:46:05
URL: http://mhv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0