På svenska lektion... xD

Jahapp. Nu tycker jag att de e dags att skriva nått i den här bloggen igen. Har inte haft tid och lust att skriva nått, men får se om jag lyckas koka ihop någon text. Senast jag skrev så var det just innan nyår och det har hunnit häånda en del sedan dess. Har hunnit förlova mig med en underbar fordons nörd xD 


Passade på att fota han lite när han sov 

För er som inte vet så har jag förlovat mig. Lördagen den 31/1-09



Så nu är ni lite mer uppdaterade. Får se när jag skriver någonting nästa gång. Ha de så bra tills vidare. Tja då.

Kommentarer
Postat av: maria

Gratulerar till er båda.Kram Mamma

2009-02-05 @ 15:49:14
URL: http://mhv.blogg.se/
Postat av: Ann-Britt



GRATTIS!

2009-02-05 @ 19:05:08
Postat av: Elin Andersson :)

Grattttis :D

2009-03-13 @ 19:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0