Den 31/8-08

Ja. Nu sitter man her igen. Mamma skutsade hem (legenheten) mig. Har varit hemma (huset) i helgen. Vet inte lengre vad jag ska segan ner jag seger hem. :P Har sett pa TV den mesta av tiden der. Har ju ingen her. Hehe.
Nu en SNABB genom gong av veckan. Mondag, inget. Tisdag, inget. Onsdag, kollade synen. Brytnings fel. Torsdag, forsta riktiga musik lektionen, yeey. Fredag, lektion pa etfermidagen sedan hem till mamma och pappa. Lordag, hemma. Sondag, fara hem till legenheten.



Vist e jag snygg i glasogon! :P Dock bara lesglasogon.

Kommentarer
Postat av: maria

Det var så roligt att ha dig hemma i helgen . Hoppas att du kommer fler gånger. Kram Mamma och god natt.

2008-08-31 @ 21:28:50
URL: http://mhv.blogg.se/
Postat av: kristina

Hej Alex!!

Snygga brillor!

Du passar i dom!Bra va-eftersom du ska ha dom på näsan:-)

Ha det bra!

2008-09-01 @ 17:09:48
URL: http://selhammer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0